Головна

Головна Графік заходів Увічнення пам'яті Геноцид Ромів Бабин Яр (Не)Дитячі історії Камені спотикання

«Бабин Яр: пам'ять на тлі історії» Результати конкурсу розробок вчителів

У День пам’яті та примирення Український центр вивчення історії Голокосту має приємність оголосити результати конкурсу розробок тематичних занять в рамках проекту «Бабин Яр: пам’ять на тлі історії». Всього ми отримали 23 роботи від 20 учасників. 6 номінацій розподілили 5 членів журі (членів авторського колективу проекту та наукових консультантів проекту). 20 робіт опубліковано в Інтерактивному путівнику для вчителя.

Номінації та переможці

ШКІЛЬНИЙ УРОК:

Галина Корнієнко, Черкаси, “Спільна пам’ять”

Урок-практичне заняття стимулює розвиток критичного мислення під час навчання історії, громадянської освіти та медіаграмотності. Урок акцентує увагу на важливості збереження спільної історичної пам’яті про Бабин Яр.

ВИХОВНИЙ ЗАХІД:

Олена Москаленко, Полтава, “Чужого горя не буває”

Під час заняття учні працюють з віртуальною виставкою у поєднанні з місцевим матеріалом, аналізують історії Праведників народів світу та Праведників Бабиного Яру у столиці та на Полтавщині.

та

Галина Корнієнко, Черкаси, “Історія Бабиного Яру та збереження історичної пам’яті”

Серія занять по відпрацюванню важливих навичок пошуку і обробки інформації, медіаграмотності, яка додатково звертає увагу учнів на проблеми збереження пам’яті про Бабин Яр. Уроки можуть бути проведені як цілісний захід або як три окремі уроки.

ІНТЕГРОВАНИЙ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ УРОК АБО ЗАХІД:

Оксана Матвіюк, Бердичів, “Голокост і права людини”

Веб-квест, присвячений взаємозв’язкам між історією Голокосту та захистом прав людини сьогодні.

УРОК АБО ЗАХІД ДЛЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: не присуджено

ЗАХІД З ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ:

Наталія Гриценко, Черкаси, “Трагедія дітей Бабиного Яру: пам`ятати, аби поважати права тих, хто поруч тебе”

Методична розробка має на меті не лише формування знань учнів про трагедію єврейського народу під час Другої світової війни, а й передбачає поглиблення розуміння значимості дотримання прав людини у сучасному світі. У ході заняття з метою проведення історичних паралелей передбачено використання матеріалів віртуальної виставки "Бабин Яр: пам`ять на

тлі історії" та освітньої онлайн-платформи Stories that Move, а саме історій сучасних підлітків, які зіштовхнулися з дискримінацією.

НЕСТАНДАРТНИЙ ПІДХІД ДО ТЕМИ:

Віталій Гедз, Макарів, “Макарівський Бабин Яр як місце пам’яті”

Заняття, яке поєднує в собі (фото)екскурсію, роботу з документальним фільмом, активне залучення учнів до формування місцевих практик вшанування пам’яті та виховання відповідального ставлення до локальних місць пам’яті.

Журі також окремо відзначили поданий до конкурсу текст Людмили Литвинюк з Полтави “Біографічне навчання на матеріалах проекту”

Ми щиро вітаємо переможців та дякуємо всім учасникам. Також велика подяка членам журі та рецензентам. Щоб ознайомитися з усіма розробками, завітайте на сайт Інтерактивного путівника для вчителя.

 

Останні Новини

Дивитися всі

Top